Älskade unge.. ibland!!

Förut idag va vi på Ålhéns! ja står i kassan me vagnen bakom mig o ska betala.. då hör ja att hugo sitter o snyter sig (han har lärt sig de nu efter 7 veckors förkylning). vänder mig om i o ska kolla va han gör o ser att han ryckt åt sig en stor grön SJAL som låg på hyllan breve,,o SNYTER sig i den!! ja dog!
i panik drar ja loss den från honom o kollar igenom den. de hade inte kommit nått på den.. lämnar den till tjejen i kassan o skäms som en hund!! hon log lite ansträngt o sa: om de inte kom nått på den e de ingen fara!
i samma sekund hör ja hur hugo tar i från tårna o kör en ny snytning! i en NY sjal!! då dog ja igen.... på riktigt!
de kom inget på den heller som tur väl va.. för dom kostade 179 spänn o ja hade inte ens velat ha en sån om  den så va gratis! den va inte riktigt min stil!
JÄKLA UNGE!  o jäkla mig som inte flyttade på vagnen efter första olyckan!!!

när vi gick hem sen satt han o ropade nått som lät EXAKT som idiot! vet inte va han har fått de ifrån, de e lixom inget vi brukar säga här hemma.. (möjlgtvis om de e i bilen o de e ja som kör,, används de ordet)
iallafall så skulle en snäll gammal gubbe prata lite me hugo när vi står vid ett övergångsställe, o hugo skriker glatt IDIOT i ansiktet på honom!! då dog ja för 3.e gången idag..


Kommentarer
Postat av: Sara & Bonnie

Å herregud! Jag har skrattat så jag nästan trillat av stolen här hemma!!!

MISSADE JAG DETTA!!!! :)

Underbara Hugo!

2010-04-09 @ 18:11:54
Postat av: Mari

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!



Förlåt, men......



HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!



Go Hugo, go Hugo!



torkar tårarna ha ha, hi hi...



Darling - ALLTID räkna med en radie på två meter runt vagnen så busungen inte når en massa saker. Joorå, går visst, kunde jag med dubbelvagn (=fyra armar som stack ut), kan du ;-)



Tack för dagens garv PÖSS

2010-04-09 @ 18:28:22
Postat av: Emmelie

HAHAHA =)

2010-04-09 @ 18:34:35
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: June

Hahahaha så underbart roligt, och pinsamt de förstår jag, men för oss andra - BAAAARA kul! Hahaha han verkar ju hur skön som helst din lille Hugo! Kram

2010-04-09 @ 19:01:38
URL: http://mammajune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0