Arbetslös = världens möjlighet

Idag har de vatt galet dåligt med inlägg! o vet ni,, de finns faktiskt en orsak!!
Jag har jobbat!!!
O vet ni mer? ja e så GLAD över att jag inte är fast anställd. mpnga kanske höjer på ögonbrynet nu, så ja kanske borde ge en förklaring?!
jo, så här tänker ja:
# jag kan helt och hållet styra mina arbetstider och kan helt enkelt bara tacka nej om det inte går o matcha me övriga familjens schema!
# jag kan göra precis vad jag vill efter min föräldrarledighet! jag kan läsa (vilket ja ju hoppas på) och ja kan även helt byta arbetsplats utan uppsägningstid etc
# en massa annat positivt som ja inte orkar räkna upp nu..

så, ni ser ju själva :)

de gick iallafall bra på jobbet idag (och igår kväll me för den delen) men jag vet inte om ja ärligt hade orkat en heltid där och dessutom få ihop det med att vara mamma!
De e galet tungt, faktiskt mycket tyngre just på det stället än på andra ställen ja har jobbat på! kan ju bero på att övriga "stationer" har blitt så jävla bekväma med att just min chefs personal alltid jobbar stenhårt och faktiskt tar tag i saker istället för att,, ja,,,, blunda o hoppas på att det är borta nästa gång man öppnar ögonen igen ;)
nej, skoj o sidor! det är jätte mysigt o jobba där o de allra flesta e fantastiska!
o alla stationschefer kan ju inte va lika bra på att hitta topp-personal så som min e... tihi tihi!!!!

P e hos Robban o kollar fotboll, o ja e pösmunk i soffan!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

ja jag längtar så mkt.. synd bara dom andra hostar här hemma som tusan o jag lär få vänta ett tag till :(

2010-04-28 @ 20:54:07
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0