Liza,, bästa du, står erbjudandet kvar?!?!

Jag är helt knäckt!! Min mobil e SÖNDER!!!!! displayen har lagt av helt, så ja kna inte skicka sms eller läsa dom ja får. bara så ni vet, ni som blir arga ifall ja inte svarar...

Och utan mobil blir de även lite dåligt me uppdatering här i bloggen.. men håll ut nån dag eller 2, så har ja fixat till detta!
förresten Liza, finns erbjudandet om att låna din gamla kvar?!?! isåfall kan du väll skicka iväg ett litet sms till Pablo <3

Mari,, e de din blogg?!?!?!?!?!?!?!


idag har vi iallafall vatt i badhuset, ja o hugo! vi stötte på Bonnie, Sara o andreas där, dom hade vatt på babysimmet!
hugo tyckte inte om den "stora" bassängen som vanligt men tinade allt upp efter en stund o kunde faktiskt leka lite!
ja fattar inte varför e så rädd just för den?! han älskar ju vatten i övrigt o e mer vild än tam så fort han blir lite blöt..

jaja, nu ska ja städa lite innan pablo slutar, för då ska vi till stan o kanske fika lite?!

Kommentarer
Postat av: mari

yes... tänkte jag skulle ge det ett försök. Verkar ju kul. Får se hur länge JAG tycker det är kul ba ;-)



pöss

2010-04-30 @ 13:22:28
Postat av: Emmelie

Synd med mobilen.

Ja asså grejen e ju att jag sökt en folkhögskola som ligger typ precis utanför stan (5 min med buss eller kanske 30 med cykel) O de e fulltid studier 08:30-15. Men de löser sig säkert på något vis. Måste ju tids nog skaffa mig en utbildning och de nya dagiset verkr faktiskt väldigt bra. Kram , hoppas du får en trevlig valborg

2010-04-30 @ 13:24:23
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0