Moderat eller inte moderat, det är frågan!!

Hej hopp!
äntligen en lugn stund! de har änna gått i ett idag..
ja o hugo körde bort Pablo till sin spelkväll förut o sen svängde vi förbi Familjen i det gröna huset på Bleket! tanken va att ja skulle låna en mobil av dom,, men vi blev även bjudna på middag *mums*
super gott va de!
nu ligger iallafall lillgrisen o sover, efter ännu en sådär kväll! ja blir inte klok på hans sovrutin. ena kvällen går så jätte fint att somna själv o han e super nöjd, andra kvällen är han hysterisk o svinarg och jag är världens sämsta mamma :( antar att det är nån fas nu,, i lite lagom tid sådär nu när han äntligen e frisk! efter denna fasen e de väl nån tand som ska komma, sen blir han väl sjuk igen, o sen e de dags för ny fas... SUCK!
och de här med att vakna 5 ggr per natt undrar ja oxå över?!


o du nilla! stackars tant om hon inte kan köpa frulle för att hon möjligtvis har tappat en hundring.. kanske borde ta ett snack med Herr Fredrik? o när du ändå gör det så kan du ju hälsa att visst e de bra me sänkt skatt,, men inte på bekostnad av barnen!!!! jag vacklar rejält och vet faktiskt inte om jag tänker rösta på honom igen!!!!
och att bli bemött med ilska (eftersom ja vet att du kokar nu) gör mig garanterat inte klokare!! nej du, FÖRÄNDRING!! det vore nått...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Förädare...

2010-05-09 @ 12:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0