Höger eller vänster? eller inget av de?!

Idag har vi fått en del gjort!
stortvättat (4 maskiner), städat hugos rum, dammsugat överallt, vatt på öppna förskolanoch kollat på stan me emmabus o mysbus!
Tänk att Mysan snart fyller 1 år,, så fort de går.. vi ska på kalas på lördag. de ska bli super mysigt!
en sak till som e coolt e att emmabus o matte ska GIFTA sig! GIFTA sig!!!!!!!!!
ja tycker de e så kul. dom har de bra o passar fint ihop!
o emmabus kan ju nu bli äkta husfru dessutom :D

har tänkt på de här me träningen.. ja måste ta tag i de snart!
ska byta gym eftersom, som ja tidigare nämnt, hatar sportlife.
de e ett skitgym me skitpersonal, skitmaskiner o skitlokaler.. tacka vet ja motionshuset, där snackar vi servicemind och fräsch-het.

snart e de val oxå. hur har ni tänkt o vad ska ni rösta på, ni som vågar tala om?
o inte du, nilla, vi vet alla vilken genom-moderat du är!!!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Öhhhhh, du verkar lite osäker vart du ligger stumpan!! Jag blir riktigt, riktigt orolig....Din kommunalarbetande sambo har fått dig att tina lite för myckettror jag!!

Slägg nästa medlemstidning från Mona...(vil.jag antar att din sambo får varje månad)...nästa gång den kommer... ni verkar lite labila där borta i Uddevalla just nu verkar det som, och jag vill INTE att ni låter Er luras av Monas galna värld!!

2010-02-07 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0