Inga bilder denna dagen heller... suck!

Idag har vi vatt på prinsesskalas!
Lilla Mys fyllde ju 1 igår o idag firades hon me pompa o ståt! självklart glömde vi ju kameran, så de bjuds tyvärr inte på nåra kort därifrån!
när vi kom dit så va hugo som ett plåster (som vanligt). han e vääldigt mammig o pappig när vi e borta på äventyr. men efter nån timme eller så så tina han upp o till o me trängde sig före alla andra barn som väntade på sin tur till dansmattan.. hehehe! de e min pojk de!

sen när vi kom hem va de filmtajm. vi hyrde ju 3 filmer förra lördagen o vi hade sett 2.  o de va den vi verkligen ville se som va kvar. Terminator 4!
den va helt ok faktiskt, lagom av allt. eller aa, lite för mycke me arnold-kopian. vi vet ju alla att han numera e en blötfet guvenörgubbe ;)
men men, den va sevärd!

efter filmen sprang ja en trappa ner, till Miss D. hon hade lite vin kväll me Cissi o Peter.
meningen va att dom skulle ut, o ja skulle gå upp, men så tänkte ja att ja såklart kommer hänga me dom. ja e ja ALDRIG den som bangar ur.. eller? tydligen e ja de, nuförtiden iallafall!
men ja hann iallafall sminka Miss D, o ge lite, hrm, "klädtips" innan ja gäspandes begav mig hemåt igen. de va tufft o gå de 15 trappstegn hem kan ja lova!
ja tog kort på den galet snygga Miss D, men såklart så hittar ja inte sladden till kameran så de får bli bilder imorgon.
iallafall, just nu sitter ja o väntar på att min älskade P ska komma hem igen. han drog till McD så fort ja kom upp. både va sugna på nått o McD va de som föll mest i smaken. eller iallafall de som va smidigast..
skulle behöva gå ner 4 kg,,,,, men de tar ja imorgon.
imorgon ska ja dessutom få sovmorgon. som ja LÄNGTAR! ja e så trött så ögonen faller ihop på mig, men de finns aldrig nått riktigt bra tillfälle o verkligen soooova!
men imorgon, DÅ. då ska ja fanimej inte gå upp förrens tidigast 13.00!
om ja känner mig själv kommer ja ligga vaken o lyssna på va mina älsklingar gör o sakna dom som att dom vore i Sibirien! o inte sova en blund....

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh va gott med sovmorgon! Du vet förresten att du kan ladda ner snyggare bloggdesign gratis på www.bloggdesign.nu

2010-02-07 @ 07:44:41
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej Stina

Jag heter Annelie och bor i Hillerstorp!

Kommer Du ihåg mig...HUMN.....????!!!!

2010-02-07 @ 13:02:02
Postat av: Anonym

Älskling!!du väger typ 50kg,behöver du gå ner fyra kg så bEstår hela jorden av fetton!du är urfin!!det vet du!!:)

2010-02-07 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0