Påminnelse

Dåligt me kommentarer nu.. faktiskt...

Kommentarer
Postat av: June

hehe, jag tänkte just skälla lite i min blogg med, men jag får väl låta bli nu då eftersom jag tydligen inte är bättre själv ;)

2010-02-02 @ 07:56:38
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: Mari

PRUTT! :-D



Morgonflams :-) Jag e snustorr om händerna, hatar snön, borde städa hemma, tömma diskmaskinen, tjäna mer pengar, försöka hitta någon att dejta, försöka sluta lösa världsproblem och inte ångra mina misstag (annars hade jag ju inte lärt mig att göra rätt).



Jahapp. Dricker vidare på mitt kaffe och ska snart till tandläkaren.



PUSS! (och vart finns fotot på jackan?? ;-))

2010-02-02 @ 09:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0