PMS-kossa..

Ja, hörrni. Nu e de 4 dagar sen ja bloggade.. skäms gör ja, och ber om ursäkt gör jag med!!
ja kan tala om att ja haft en skitvecka, sjuk o hängig o på riktigt kasst humör.. ni kan va glada att ni sluppit ta del av det!
har nu kommit på varför ja blir sån BF emellanåt. det kallas för PMS! japp, de är på äkta allvar. ja e nu gammal på riktigt... ja trodde aldrig ja skulle bli "en av dom" men nu funderar ja starkt på om de finns nått magiskt piller man kan ta, inte för min skull, men för min älskade familjs skull? stackars pablo,, ja gör mitt bästa för att va så gullig o snäll o underbar som ja bara kan mellan dessa "perioder". då kanske han kan stå ut med mig i allafall nåra år till?!
hugo har vatt så fantastiskt underbar den senaste tiden, så snäll o go, pussig o kramig o han e som en sol hela tiden. o ja har vatt för jävla dum för o njuta av de! men nu,, NU, e de lugnt på hormonfronten igen o ja kan va människa igen!
hguo dansar just nu för sullt, har på black eyed peas, o han köööör bara! han har fått in nån ny dansstil, där han lixom flyttar på fötterna,, eller aa, dom flyger åt olika håll lixom. de ser så kul ut o han övar o övar på att få kontroll på de :)
bästa lilla unge, jösses va vi älskar honom!!!

Kommentarer
Postat av: June

Haha jag har lite av samma problem ;) Jag brukar bara varlsa typ "jag ska ha mens - låt mig va eller dö" ungefär ;)Brukar funka rätt fint :D

2010-02-14 @ 19:32:02
URL: http://mammajune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0