Puh, vilken dag!!

ja måste börja med att svara Cristins inlägg ang tävlingen. Nej, man behäver inget googlekonto, det finna andra alternativ, ett e bara att skriva sitt namn tex :)


idag har vi haft familjedag i Göteborg! skulle shoppa, shoppa o shoppa men vi hittade verkligen ingenting (nästan)!
Pablo fyndade ett par jeans, 30 % på reapriset (664.50kr) o ja hittade ett par glansiga tights på jc.
Hugo fick ett par fantastiskt fina typ conversedojjer (fast snyggare) från Zara, de e nog min favvoaffär tror ja!
dom har jätte fina kläder till Hugo, o inget Puh eller Snobben eller nått annat fjantbebissaker!
Pablo började dagen me att göra flätor,, snyyyyygggt! kommer bilder inom kort..
under tiden passade ja o hugo på att gå förbi Jenkans jobb, Savoje (??), aa, en restaurang iallafall. ja tog en te o Hugo lite Juice, o så kramades vi lite me Jenkan oxå. åh, va ja saknar henne ibland!
vi hann även me en fika me Sarah, som för övrigt ska gifta sig i sommar! ojoj, va vuxna alla e nuförtiden!!!!
en sak som både ja o pablo e rörande överens om e att INGEN av oss nånsin kommer flytta till en stad som Göteborg. det är inte barnvänligt, inte ens vänligt, o alla e bara stressade o rabiata!
de kanske e snön som får alla att va så surmulna..?

vi kom hem nu vid kvart över 7 o hugo va så trött så trött! pablo har hållt honom vaken i bilen så han inte ska somna i bilen o sen behöva ut i kyla o allt, piggna till, o sen behöva lägga sig igen.
så när vi nu kom hem åkte alla kläder av o han fick va nakenfis en stund innan pyjamasen skulle på.
plötsligt kommer han springandes, lite halvt panikslagen o slängde sig om mina ben. precis som om nått skrämt honom.. plötsligt dimper de ner en hög... aa, precis.. BAJS!
hahaha, han blev helt förstörd o  tyckte de va sååååå äckligt när han råkade trampa i de.
de blev raka vägen in i duschen o sen på me blöja o pyjamas! ingen mer nakenfis här iallafall..
nu ligger han i sin säng o ja hör att pablo sjunger lite för honom.. han somanr nog väldigt snart :)

festen i lördags va super duper. tyvärr blev ungefär hälften insöade o ja kan tala om att maria hade galet mycke mat o dricka över :(
dagen efter va nog ändå bäst, då va de bara vi på hela hotellet o vi badade o mös. o hjälpte till me städningen såklart ;)
Tack Maria för en alldeles UNDERBAR helg!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara & Bonnie

Zara är bäst!

2010-02-25 @ 11:31:29
Postat av: Cristin

haha näe... det tror jag inte!!:P jaha... ja jag kollade väl inte tillräckligt noggrant då. Ibland så e vissa sidor spärrade för mig.... o då kollar jag lixom inte längre än näsan räcker!!! :)Fast jag vill himla gärna ha en , så jag ska kolla igen. men den dära sidan tog mej vidare till en massa andra bloggar och syende mammor. så jag fick värsta prestationångesten och syr mina egna mössor nu!!! tack för bra läsning vännen.... och assnygga stövlar! :P hej hej

2010-03-01 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0