Sommar, sommar o sol, havet o vinden o doft av... bullar?!

Idag har de vatt +grader :) underbart.. upptäckte att man till o me kunde se strecken på gatan, o övergångsstället!!!!
sommaren e här, TJOHO!!!


Vår tvättmaskin e sönder *andnöd*.. va, kan ni förstå?! den e PAJ!
ja vet inte va ja ska ta mig till o ja bara känner för o fälla lite tårar.. ni som känner mig, vet ju vilken tvättmani jag har!! hur ska ja klara detta?!
Pablo gjorde ett försök till lagning, men inte ens han kunde fixa den..
så lessen e ja! måste vänte hela helgen innan tekniker kan komma.... buhuuuuu!


fick 2 par jätte snygga örhängen av Miss D förut. ska fixa bild nån dag.. Tack bästa du!!
här e iallafall stövlarna ja fick av min hjärta till sambo..
dom går upp till knäna, o viker man upp dom går dom ovanför... så snyggt!!



här e bild på Pablos flätos,, som utlovat!!


idag har ja hunnit me o baka lite bullar.. vaniljbullar och kanelbullar blidde de..





här e från i söndags,, lite bubbelbad o mys. tyvärr hade hugo grejat me kameran så bilderna e gött suddiga..




o här e biffarna.. stor o liten, far o son, och,, aa, ni fattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0