Barbastark is the shit...

NU börjar min kväll! Äntligen.. Här hemma hos oss förstår ni, lagas o äts de middag nån gång efter 20.00!!
lite galet, o definitivt inte super för min figur,, men så e de iallafall.
Nån gång kommer vi oxå få normala tider,, nån gång....

Fikan idag va mycke trevlig. de blev Sara, Bonnie, Hanna och en flicka till som ja inte kommer ihåg namnet på :-S
Ja kan glatt meddela att Leia´s nu har fått en skötbord!! Dunderbra tycker en mamma som jag.. så nu blir de nog fler fikor på Leia´s!
tog sedan en sväng på stan. Hugo fick en jätte fin brio box som man stoppar grejer i av Bonnie, tyvärr hade han ju redan en sån. så vi gick o bytte o de blev en annan kul leksak och en grym bad-ass mössa me Barbastark på!!
TACK Bonnie och Sara,, o Andreas me såklart!!
Barbafamiljen kommer bli de nya temat i hugos rum förresten. nu e han ju en stor kille o behöver lite förnying (tycker jag)
Ja hittade en basic body på rea me,, så den slank ner i en påse o åkte me hem :) (köpte den alltså, inte stal)

efter all shopping va de dags för vår lilla bebis (jo, han e fortfarande de....) att ta den där gris-sprutan.
På bvc måste man ta av sig skorna (eller ha sånna där blå skydd som man alltid glömmer ta av sig) o då upptäckte ja att de inte bara e en ny jacka som måste inhandlas. tydligen har ja hål i skorna oxå!!!
om ni undrar va ja hade för jacka idag kan ja tala om att ja fick gå i min röda fula skidjacka!
jaja, back to Hugo.. han blev ganska lessen men de gick över med en gång nästan. sen satt han o blängde på mig i vagnen hela vägen hem!
Ingen feber än sålänge.. peppar peppar

och för er som fasar över att denna oansvariga mamma ger sitt unge bulle före maten kan ja meddela att han åt upp hela sin middag. utan krux!

idag kom Pablo hem o va så go. gav mig en megapuss o en bamsekram! kanske för att maten stod o puttra på spisen eller så e de helt enkelt så att de inte går o låta bli när man kommer hem till en tjej som mig!
ja tror på de sistnämnda ;-)

på söndag blir de bio. Miss D ska leka me Hugoliten o faktiskt lägga honom oxå,, kommer gå galant. känner ja honom (och henne) rätt kommer D leka honom så trött att han tillslut däckar i soffan!
vi passar på att åka till göteborg,, så ja får se min kära 3D ;)




så här såg de ut ikväll,, o nej, bilden e inte arrangerad! de e verkligen pappas pojk dedär....

Kommentarer
Postat av: Sara och bonnie

Ja du gumman....din figur behöver di inte oroa dig för! Hot mama!!! Mitt hjärta fick såklart feber på kvällen :( stackars mammas tjej.!!! Hälsa bom bom bom bom Bohus bataljonarn grattis till fortsatt spel :) kram

2010-01-21 @ 23:29:19
Postat av: Cristin

Vännen...

Va roligt att läsa om hur ni har det hos dej och din fina familj!

miss u.. :(

2010-01-22 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0