Jävla köttbullar alltså...

Mina damer och herrar.. och er andra me ;) jag ber ödmjukast om ursäkt för mitt uppehåll i bloggandet!
de har vatt massor massor hit o dit, så de har helt enkelt inte funnits nån tid!
men NU ska ja faktiskt uppdatera ordentligt!!

ja börjar me gårdagen!
Dagen började med sovmorgon. Ända till 20 i tolv tror ja de va! när ja kom upp va de en hungrig o trött kille som mötte mig, Pablo alltså! så de blev bamsefrukost o sen en lur för honom och minihonom!
linda kom förbi en sväng och drack te o åt ostbågar!
tror ja ska döpa henne till PorrLinda



sedan kom lasse o annatora som ja tror han kallar henne! hon hade lagat en super god linssoppa som vi smälde i oss innan de bar av till bion :D
ääääntlingen fick ja se Avatar,, när vi skulle gå in skulle ja norpa åt mig 3D glasögonen som man ju måste ha för en 3D film,, men då stoppar biljettgubben mig o säger: de e inte till den filmen!
VA?! vadå? Nä, tror ni fan inte att den inte visades i 3D??? de va nån jävla köttbulle-film som snott den salongen så ja fick snällt slänga tillbaka de där efterlängtade o omtalade glasögonen! sur ja blev!!!
men men, filmen va grym,, hur mysig som helst!


en megapopcorn e ju ett måste :D


våra vänner drack VATTEN?!?! på bio?!?!?!?!?!


o vet ni vem som väntade, VAKEN o på strålande humör, kl 22 när vi kom hem?! jo, Hugo!!
han hade vatt vaken hela kvällen o kört en del me Miss D. hon va nog glad att vi kom hem, så hon fick gå ner till sig o vila sig!
5 minuter senare sov han dock! snarkade rejält gjorde han me, lillbiffen!!



Idag har vi inte gjort så mycke. hugo va lite trött efter gårdagen så förmiddagen gick mest åt till vila och:

behöver ja säga att ja önskar mig en diskmaskin? de där är endast 1 dags disk...


man måste lära sig redan från början,, de e vårt motto!! (obs, kolla tiden,, här går vi i pyjamas så länge de bara går ;))



sen måste ja även berätta att ja har KLIPPT mig!!
ja va såååå besviken när ja gick från frisören så Miss D lovade att hon skulle hjälpa mig att fixa till de hemma. blev på lite bättre humör o tänkte att vi lika gärna kunde slänga i lite slingor när hon endå skulle hjälpa mig lixom!



ja kan meddela att de blev helt ok faktiskt!
på nått sätt förväntar ja mig att om ja går till frisören så ska håret automatiskt va skitsnyggt o stylat efter,, alltså inte bara när man går därifrån utan även morgonen efter när man stiger upp. faktiskt ALLA morgnar i ett halvår efter! utan att ja ens behöver andävänd borsten :)
inte så konstigt att ja alltid blir besviken!
iallafall, nu e de bara nåra halvtimmor i solariet,, sen jävlar alltså!!

när P kom hem så hade han me sig rakpermanent som Robb had evatt så gullig o handlat me sig från Götet.
så nu har vi slängt i de me!! men va tvungen att dela upp håret i 4 sektioner.. hahahaha!!




de e min kille de <3


nä, nu e de snart sängen för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De jag hade hört va att en ung mamma som gått i gruppen som bara va 17 år fick barn i augusti o bestämt sig för o lämna bort honom för hon inte orkade med de. Förstår inte hur man kan.

2010-01-26 @ 08:10:39
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Peter

vad gör musse pigg ?

2010-01-26 @ 08:56:13
Postat av: Mari

Men alltså, vi vill ju ha EFTER bilder också på barren!!! :-)



Pöss

2010-01-26 @ 09:57:12
Postat av: June

Haha, det där med pyamasen känner jag igen, vi brukar gå omkring så till halv fyra dem dagarna vi inte ska ut - sen skyndar vi oss att pynta oss till pappa kommer hem ;)



Kul att du börjat blogga som sagt, ska bli kul att följa :) Han är verkligen bedårande lille Hugo!

2010-01-26 @ 10:30:20
URL: http://mammajune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0