Glenn Hyséns ljuva stämma... eller?!

För ca 1 ½ timme sen på parkgatan 4:
Hugo har precis lagt sig för kvällen, nybadad o full med välling!
Sandra kommer upp me tvätt som hon så gulligt tagit hand om från tvättstugan (tack <3), ja slänger allt på sängen, tänder ett ljus och slår mig ner i soffan med en kopp te. livet e underbart! 
Plötsligt ringer telefonen o Pablo meddelar att han åker från träningen,, o har Robban me sig...

Nutid:
Jaha,,, plötsligt utan att ja ens hinner förstå vad som händer, så sitter ja o stirrar på 22 små gubbar som springer efter nått runt, o lyssnar på Glenn Hysén!
Va?! Va hände me mitt mys?
De va i denna stund ja bestämde mig för att starta en blogg.. så har ja iallafall nått o göra när stunder som dessa inträffar!!!

Idag har Hugo lärt sig vart magen är! han e så bedårande när han drar upp tröjan o bonkar lite på sin mage för o visa att han minsann kan svaret på : Vart är hugos mage?!
Han har oxå koll på näsan! men mest av allt på sin kropp gillar han nog s******n,, han tycker den e fantastisk o kan sitta o bara titta på den.. lääänge!
han tycker helt enkelt att den e väldigt fin.
idag har han förövrigt vatt ett riktigt monster! han har skällt o gnällt mest hela dagen.. jag har inte lyckats med nått alls om han har fått säga sin mening.. men när kl blev 18 o han förstod att de va bad på gång så sken han upp,, o när han efter badet förstod att de va pyjamas, välling o sen SOVA så blev han lyrisk! han e verkligen en sån myskille, han bara älskar att gå o lägga sig!
o han ÄLSKAR att bada...



nä, nu ska ja gå o fixa med min älskade tvätt. mitt enda sanna nöje.....

imrgon blir de nog öppna förskola,, om vi orkar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0