God morgon på er, folket!! Sitter här o ...

God morgon på er, folket!! Sitter här o undrar vart den lovade solen e?? Ja som lyckades bli liiite brun e nu lika blek som,, aa, som ja va innan typ! Ja vill ha lite soool!! Idag blir de lunch hos hugos farmor, älskar o äta lunch där. Ni ska se hur hon bor, vid havet o lite hästar som betar medanför trädgårn. Lite hönor o en tupp som galer precis lagom mycke.. En trädgård som inte e av denna värkd. Hon odlar massa grönsaker o de känns som en helt annan värld när man e där.. Idag kommer min Iphone o om nån vecka alla fina skal ja har ropat hem från ebay.. Ebay förresten, ja e helt fast. Allt e såååå billigt o de mesta utan fraktkostnad.. Ja e beroende!


Kommentarer
Postat av: birgitta andersson

Det låter ju som rena paradiset hos mig! Vad glad jag blir att du tycker min vildvuxna täppa är nåt att ha! Kram från svärmor/farmor

2010-06-24 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0