Uppdatering.. lite grann.....

Jaha, då va de ca 1 vecka sedan sista inlägget.. flera av er undrar väl såklart vart ja tatt vägen o ja kan lugna er me att ja e ok.. inget har hänt förutom att nån snott min motivation?? den e puts väck...

Skaldjurskryss i söndags med jobbet,, ojojoj! Inte nog me att ja tryckte i mig skaldjur som aldrig förr, ja va även på efterfest.. till kl 02.. NYKTER!
japp, där hör ni gott folk! ja har nu officiellt blivit vuxen!!
till skillnad från en viss annan på denna efterfest.. jösses människa, gå vidare i livet o VÄX upp nån gång!!!







min nya dator har kommit o e väl till hälften installerad.. vilket klipp den där försäljaren gjorde!
en plastig SVART *hrm* dator som inte alls e speciellt liten o smidig... (ja som ville ha en liten, rosa sak...)

min älskade Bus funderar på en sån jäkla cool grej,, som hon eventuellt ska göra till hösten!!!
o vet ni,, de kommer bli så jäkla bra! mer info om det nån annan gång...


såååå, mina vänner (o säkert nåra nyfikna ovänner som väntar på skandaler)
här har ni lite uppdatering iallafall!!


puss alla för evigt!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Äntligen lite update. Nej de blev inge chaparall, va så himla varmt o skönt så vi låg bara o slappade istället.

Tack, tror hon kommer bli supersöt

2010-06-10 @ 20:18:42
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sara & bonnie

Äntligen raring!!!!!!

2010-06-10 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0