Hör o häpna,, har hon blitt vuxen kanske?!

Har inte gjort ett skvatt idag!
eller jo, lagat middag, tvättat, städat och varit o handlat,, men inget KUL lixom!
en sak som va trevlig va att Pablos syster Turid och deras farmor kom förbi en sväng... kul o få lite besök sådär mitt på dagen :)
en annan sak som va trevlig va att Miss D kom förbi en sväng, vilket gjorde att ja kunde laga middag med 2 händer o fria ben.. de händer inte varje dag om man säger så,, aa, alltså inte att Miss D kommer utan att man får laga mat snabbt o enkelt utan ett barn som hänger o klänger o ABSOLUT inte kan stå på sina egna ben :)
Så, tack, Miss  D!!!

nu väntar ja bara på att P ska komma hem så vi kan äta lite middag :)
den kommer inte va lika god som igår dock,, för de blir svårt o toppa lixom! de va som ja skrev,, top 5 godaste middagarna ja åstadkommit :)
och JO, min kära familj (syster, mamma o möjligtvis bror)  Jag lagar faktiskt mat!!
Jag är faktiskt vuxen nu...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nej asså de e inte alls skoj. Men vet liksom inte va jag ska göra. Har ju sagt till han att han MÅSTE ha ebba om jag jobbar. Att han inte har ngt val. Men när han är som en unge o säger nej o bara sedan skiter i allt va jg säger så vet jag inte va jag ska göra =(

2010-03-18 @ 19:47:26
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mari

rekommenderar denna bloggen. Sjukt lätta recept. Har prvat köttbullarna, säg bara, ALDRIG mer köpta köttbullar! Numera gör jag trippelsats och fryser in :-)



http://www.bloggfamiljen.se/?blog=matplatsen



X

2010-03-19 @ 07:28:49
Postat av: Stina

Ja du mari.. de har aldrig funnits några halvfabrikata köttbullar i vårt hem.. de e ju PLOPPAR i dom!!!!

tack för länken,, de e så skönt me lite inspiration!! PUSS

2010-03-19 @ 19:57:24
URL: http://stinaohugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0