Idag är jag tacksam..

Tänk att livet kan se så olika ut, ja menar, alla e ju människor. alla föds av en mamma,, alla utvecklas o blir en liten människa i magen hos henne! alla på samma sätt. sen föds man....
det är där avgörandet är för många. det är där vi skiljer oss åt. det är där vi får grunden för vårt framtida liv.
allt beror på vart i världen man föds, av vem och hur älskad man blir!
tänk, alla har i princip samma förutsättningar de första 40 veckorna, men sen skiljer de så oerhört mycket!
jag är så tacksam över mitt liv, mina nära o kära, och min familj! men jag sörjer oxå dom som inte kan va hos oss längre,, min mormor, morfar, farmor, farfar, vänner,,, men framförallt min lillebror..... 
och ja är glad över att OS i princip e över!!! skööööönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0