Att stjäla någons barn...

Ja håller på o läser Marie Plosjö´s blogg..


Herregud o jösses, ja vet inte vad ja ska säga men en sak är säker, ja tror på vartendaste ord tösabiten skriver!
De e en jävligt grisig "värld" hon har levt i o jag tvekar inte en sekund på att det hon beskriver har skett!
Ja måste även påpeka: jag dömer ingen, endast deras handlingar!
O hörrni, e hon inte en av de vackraste flickor ni sett?!
Och med detta sagt byter jag ämne!

Jag tittade nyss på Dr.Phil
dagens program handlade om ett par som anlitat en surrogatmamma för att föda deras barn. Det blev tvillingar, men när barnen föds på BB skriver surrogat-mamman och hennes man sig själva som vårdnadshavare och behåller barnen..
självklart hade de sina förklaringar om varför men ja kan säga er,, att hade ja suttit i publiken hade ja nog fan hoppat på dom jävlarna! fy faaaaan vilka svin!
ett klipp som visades:
dom sitter me varsit barn i famnen och säger högt o utan skam att: nej, de e inte våra biologiska men de e vi som e föräldrarna!
dom glömde säga att dom för helvete STULIT barnen!
Fy fan!
Här DÖMER ja, de ska ni veta...





Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nejmen oj. Ja reftele e ju inte jordens största ställe, va skoj du gått just här =) Har faktiskt planer på chaparall =)

2010-06-04 @ 07:04:21
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0