Skönhetssömn.. vadå?!?!

Nu har det varit väldigt många inlägg utan bilder! tråkigt, I know, men ja har inte riktigt kommit underfund me mobilen o kamera, o skicka  o allt de där. ja vet hur man ringer o skickar vanligt sms, de e så långt ja har kommit!! så snart ja har bestämt vilken mobil ja vill ha/har råd med så blir de bättring! Promise...

De va så trevligt så på öppna. som alltid!!
Hugo känner igen de flesta där nu o leker fint me de andra barnen.. han tjoar o tjimmar, busar o dansar! det är så roligt att se vår blyga lille kille vara så tuff och framåt! eller ja,, tuff o tuff,, jämfört med andra barn är han fortfarande väldigt väldigt lugn. det är hans personlighet helt enkelt!!
Och nu är han oxå sitt vanliga jag när det gäller mat igen. han äter allt och mycket! det känns skönt, då vet ja att han äntligen är frisk från alla virusattacker han har fått utstå..
SKÖNT!

nä, nu ska ja vänte på den där målarn som ska fixa vårt vardagsrum! ja är såååå glad att han inte kom kl 07 imorse.. då SOV vi,, o tro mig, det behövdes!
Min natt har sett ut såhär:
00-hämta in hugo till oss
01- vällingdax
03-hugo drömmer mardröm
04- välling IGEN?!?!?!
06.30- mardröm igen
08.10 vakna för dagen

det är tur att jag va så snygg från början, för skönhetssömn blir de inte mycke av nuförtiden!!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jaaa man blir så ledsen. Jag anstränger mig verkligen för o göra saker hon kan tänkas gilla-

Vill bara se henne äta lite.

Ska testa göra soppa imon för de e något jag ännu inte testat.

Allt är värt ett försök eller hur? Kraam

2010-05-05 @ 20:39:52
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0