Det e Colombianskt blod de ska ha..

Efter en hård dag i skolan så kom ja hem till Elin och Viktor. Med mig hade ja två flaskor vin som vi skulle dricka till den dunder goda chili corn carnen som Viktor snabbt o lätt rörde ihop! Och efter en flaska vin började min dåliga inverkan sprida sig över lägenheten o vips så satt vi där, framför datorn,, kollandes på bröst hit och bröst dit! Viktor säger att jag gärna får komma och bo hos dom fler gånger...

kolla här va Elin o ja upptäckte i köket nu innan vi skulle gå o lägga oss:


dukat och förberett för imorrn bitti!!
Hahahaha, sicken kille hon har den där  Elin. Helt i klass me min ;) de måste va de colombianska blodet som gör dom till såna gentlemen...

nä hörrni. nu säger ja gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0