Vart e hon??

Vart är hon? undrar ni! Ja, vart är jag? undrar jag..
JÖSSES mitt  herrskap va ja har att göra. just nu e jag mitt uppe i packning, flyttlasset går imorrn! så himla spännande o gött de ska bli att flytta! ska fixa lite bilder på vår ny lgh så ni oxå får se men de får bli när vi fixat iordning lite!

Denna vecka har gått i ett, o jag har inte fått nått vettigt gjort alls! vi som hade 3 månader på oss att förbereda och fixa,, o nu står vi här o har  inte ens meddelat telia (tv, bredband o hemtelefonen) att vi ska flytta.. imorrn! hahaha, som vanligt med andra ord! vi får väl stå ut utan ett tag, de e ett com hem hus så nåra kanaler finns de ju, sen har vi ju de mobila bredbandet oxå! och hemtelefonen ringer vi ju aldrig me ändån!

på torsdag kommer MAMMA o hälsar på! de ska bli så himla mysigt, hoppas vi hunnit få irodning så mycket vi bara kan så hon slipper komma till ett kaos av grejer! har vi tur så e de nån music quiz nånstans (ja, ja vet. ja e ruskigt trött på dessa quiz men detta är ju frivilligt o handlar om musik, lite roligare än skolans)
Klarade för övrigt det näst sista quizet igår! Ett VG igen.. som de ska va helt enkelt!
Nu e de bara ett på onsdag om olja och energi, kul? nej, inte direkt! o de lär nog va de svåraste quizet dessutom men de ska nog gå bra,, ja e ju ganska bäst o så, så ja behöver nog inte va så orolig!

nej, om ja ska ta o fortsätta mitt packande? har väl halva lgh.n kvar lr nått! o ni ska veta att de inte ens e jag som packat den första halvan. Nä, de e min fantastiska sambo som har gjort det!
Berätta ja att det ringde en hemlig beundrare till honom häromdan?
tur att jag är världens bästa flickvän så jag inte behöver vara orolig!!
Snyggaste oxå för den delen.. håller ni inte med?!




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Superläcker =) Lycka till med flytten!

2010-11-04 @ 19:24:07
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0