En eftermiddag me min son, kärlek!

Ja e fortfarande på skit humör men ja tänkte att blogga kanske kan muntra upp mig? Snart ska ja hämta min prins, mitt hjärtas fröjd och glädje, den viktigaste i mitt liv! Funderade på o åka ut till torp, de har kvällsöppet. Men så kom ja på att P va tvungen o ha bilen! Han ska jobba på Hemmet han jobbade på i somras! O ja svär på att om ja får ETT ENDASTE SAMTAL på min mobil från busringande snorungar igen kommer ja personligen åka dit o tala dom till rätta!! Hahaha, nä, de kommer ja såklart inte göra men ja kommer ringa till Hemmet ögonaböj o se till att dom tar tag i det! Iallafall, åter till våra eftermiddagsplaner.. Tänkte gå o kolla på lite kläder till Hugo o kanske ta en fika! Om nån vill hänga me så varsågod!! Nä, nu ska ja klä på mig o hämta honom... Tudels

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack så mkt! Trodde verkligen inte de skulle gå!

2010-10-06 @ 18:46:49
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0