Inatt har de inte vatt en rolig natt.. Hug...

Inatt har de inte vatt en rolig natt.. Hugo vaknade kl 22 o somnade inte om förens halv 1 lr nått!! Han grät, skällde o tjatade om välling! det enda som hjälpte va att sjunga! Han fick välling vid 23 o när han skulle ha igen vid 00 fick ja nog! Han va omöjligt hungrig så han fick snällt va utan, o tydligen gick de bra eftersom han sov till strax innan 6 innan hanvakna o fick mer välling. Sen somna han direkt o va bra trött när vi väckte honom kl 07! De gick bra o lämna hos extra dagmamman idag.. Skönt!! Tänkte ta sovmorgon idag, men tror ni ja lyckades somna om?? Nopp...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ack dessa nätter saknar jag inte när ens barn vaknar ofta under natten. Hade dock en natt lyligen med min 7 årige plutt (linus). Det resulterade i att han var så trött i skolan att han blev agressiv och arg för minsta lilla och alltting! ha ha

Ja tack föresten för din fina komentar själv på min blogg. bara ramlade in på din blogg och bara fastan för din bild av din son som kan själv. man blir glad då man själv minns hur det var att se hur ens barn lyckas med en bedrift. jag studerar till fritidspedagog. Har 4 terminer kvar ..( långt kvar till ljuset ha ha =) ) Hur länge har du kvar och vad läser du för nåt?

Kul att läsa din blogg.. en som man gärna vill läsa mer av.

2010-10-15 @ 21:29:39
Postat av: valentina

Ack dessa nätter saknar jag inte när ens barn vaknar ofta under natten. Hade dock en natt lyligen med min 7 årige plutt (linus). Det resulterade i att han var så trött i skolan att han blev agressiv och arg för minsta lilla och alltting! ha ha

Ja tack föresten för din fina komentar själv på min blogg. bara ramlade in på din blogg och bara fastan för din bild av din son som kan själv. man blir glad då man själv minns hur det var att se hur ens barn lyckas med en bedrift. jag studerar till fritidspedagog. Har 4 terminer kvar ..( långt kvar till ljuset ha ha =) ) Hur länge har du kvar och vad läser du för nåt?

Kul att läsa din blogg.. en som man gärna vill läsa mer av.

2010-10-15 @ 21:30:17
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0