Sjuka människor de finns!

Shit! Läste Emmelies blogg (emmgus.blogg.se) förut! Hon berätta om 2 killar som satt o diskutera den där killen som tog självmord live på nätet!! De som de diskuterade var hur coolt det såg ut, o hur coolt de va o se när poliserna bröt sig in osv! Fy fan vilka äckliga jävla SVIN!!! Undrar hur deras uppfostran sett ut egentligen?! Usch!!! Nä, nu till nått roligare.. Har gjort kycklingburgare med egengjord salsa till idag! Lägger ut receptet imörrn, datorn e inte på nu nämnligen! O ja kan säga att de va ruskigt gott, och me fullkornsbröd till blir de riktigt nyttigt.. Inte för att vi hade de dock ;) nä, nu blir de mer Idol.. Puss alla

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja jag blev så sjukt arg när jag hörde de så jag kunde inte låta bli o säga till dom.

Visserligen gjorde de ingen som helst nytta men ändå.

Kommer aldrig kunna se på människan igen utan o känna hat.

2010-10-16 @ 07:20:31
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: josefin

Har sätt det.. ångrar mig djupt, och det var inget coolt med det!! Stackars kille :((

2010-10-16 @ 12:17:03
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0