12 timmar kvar, tick tack tick tack...

God morgon, människor!! Segt idag, kommer lixom inte upp ur sängen riktigt. Jag undrar en sak, finns de nått sätt att hålla sig vaken och koncentrerad på? Igår tex, 2 redbull och 1 äpple gjorde absolut ingen skillnad! Klv02 gick de bara inte längre.. Ja somnade me boken o knät o pennan i handen! Tydligen har ja drömt nått då ja ritat över halva min arm?! Iallafall, tillbaka till min fråga! Hur 17 ska ja hålla mig vaken? Ja e INGEN kaffedrickare kan ja säga.... Kul me kommentarer förresten! Håll nu utkik efter tävlingar, sånt e roligt tycker jag! Om ja vinner, vill säga;) Snart blir de stan me Doris o sen plugg plugg plugg!! Kl 22 är min deadline.. 12 timmar kvar,, o nu får ja hjärtklappning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0