Avundsjuka, e de fult?

alltså, jag läser inte många bloggar.. det gör jag faktiskt inte. men av nån anledning har jag fastnat för den där Kissies blogg! fråga mig inte varför, för de hon skriver e totalt ointressant och även om ja tycker att hon har skit snygga,, ja håll i er nu,, boobies, så e de knappast direkt snygga bilder hon lägger ut! meeeen, lite avundsjuk e ja nog,, ja hade oxå velat kunna köpa massa kläder,, massa SNYGGA COOLA kläder! för även om jag inte e den där flickans kanske största fan, så e ja nog kanske hennes garderobs största fan.
aja, nog om Kissie!

en annan blogg ja kastar ett öga på nån gång ibland är Kenzas.. fy faaaaaaan va snygg hon är! de e så jävla orättvist. alltså, har ni lagt märke till hennes ben? de e typ 1 mil långa o svinbruna,, o inte en endaste liten cellulit eller blåmärke! ja minns *med en drömsk blick* den tiden ja oxå hade såna ben,, jaja, kanske inte så långa men bruna o snygga o fläckfria! ja hade jämt kjol o shorts o behövde aldrig bekymra mig.. den  tiden är förbi!
lååångt förbi..


nä, ja ska nog önska mig den rosa tränings cykeln från Rusta! hade ja haft en sån nu hade ja trampat några mil, i ren avundsjuka!
förresten, e de fult o va avundsjuk?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är rolig du stina =) I viss grad är de nog bra o va avundsjuk, om de ger en en spark i arslet för o uppnå de dom har.

2010-09-11 @ 22:30:34
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0