Bad service.. makes me go banana!!!

Hemma.. de blev en kort dag i skolan.. lite skönt faktiskt!
skulle låna en bok på biblioteket på vägen hem, men de gick tydligen inte utan legitimation.. surt! snorkig va hon dessutom, tanten bakom frågedisken!
vet ni en sak? de e bland det absolut värsta jag vet, ohövlig personal. de finns få saker som kan få mig att bli så irriterad faktiskt, men de här kan verkligen få igång mig rejält! snorkig, uppkäftig, nonchalant personal kan göra mig så galet förbannad! det spelar ingen roll om det är över telefon eller face to face..
en gång skulle ja ringa om service åt en bil, ja ska tilläga att det inte var min bil utan ja gjorde någon en tjänst!
när killen ja oratade me på service-stället frågade mig om de va en halvkombi så hade ja ingen aning! då sa han:
-inte speciellt smart o köpa en så dyr bil o så vet du inte ens om det är en halvcombi?!
jaaa, ni kan ju tänka er.. ja blev totalt galen o talade lugnt och iskallt om för honom att hans jobb var INTE att ifrågasätta min bilkunskap, oavsett om det var min bil eller inte! hans jobb var att boka en tid på service, vilket han kunde göra med hjälp av registreringsnumret! och va de så att han inte kände att han klarade av det så skulle jag vänligt hjälpa honom att se till att han inte arbetade på den arbetsplatsen längre, eftersom det verkade som han inte hade kunskapen att vara där!
jag fick en tid dagen efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0