Hur gör man egentligen?

Jag älskar fredagar! jag älskar helgen..
för första gången i mitt liv har jag börjat förstå tjusningen med helg!
förr spelade det lixom ingen roll, ja har antingen jobbat eller så har jag vatt mamma-ledig o då e alla dagar likadana! men nu, nu kör ja stenhårt i skolan o känner hur ja verkligen lutar mig tillbaka o pustar ut när väl helgen kommer!

det är så galet mycket i skolan igen,, tenta nästa måndag o massa grupparbete som ska in nu på tisdag!
suck..
det är såhär det kommer vara i 3 och ½ år.. men ja mste säga att nu känns det som vi är en riktigt bra grupp o att vi lixomhåller på o hitta varann! nåra har ju fallit bort på vägen o vi 4 som är kvar jobbar ganska bra tillsammans! skönt, med tanke på hur tajt gruppen kommer bli! vi reser ju tillsammans, sover tilssammans, äter tillsammans, pluggar tillsammans och studenter som vi är så kommer vi även festa tillsammans...

vet ni va?! ja har blitt en sånjävla fläskpadda! ja e så dallrig i kroppen o så här har ja aldrig tidigare sett ut! inte ens efter Hugo föddes såg jag ut så här.. ja vet inte riktigt vad ja ska göra åt de än, banta funkar lixom inte, ej heller dieter! träna e ju som ni kanske vet inte min grej.. så vad finns kvar då rå? hur gör man då för o bli fit och snygg?!?! tar man magiska piller? opererar? eller hur gör man?



this is me..




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha förlåt jag skrattade.. sa så till Johan häromdagen o han sa.. - Men sy igen käften o ge fan i o ät o skaffa dropp.. Är de en ide´? ;)

2010-09-24 @ 21:46:13
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0