Kl är 22.01...

Kl är 22.01

Deadline är nu passerad. Mitt arbete är inlämnat! de ca 600 sidorna är lästa och de ca 10 sidorna är skrivna!

nu ska jag lägga mig och gråta en stund. är verkligen universitet något för en småbarnsmamma?!




så här glad va ja kl 10.45 idag när ja tyckte att me 11 timmar kvar, så allt en baggis!!!
vi kan oxå säga att detta e en så kallad dagens.. alltså dagens outfit.. hehe! japp, ja kommer bjuda på lite sånt!




o såhär känns det nu.. imrgon blir de tenta, sen ska ja inte göra ett skit förrens nästa vecka! eller, aaa, diska, städa, tvätta, ta hand om barn, handla, laga mat, ta hand om sambo, fixa böcker, va social, ta hand om mig själv och lite sånt ska ja n og hinna me..

puss alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0