Min allra bästa wing-man!

Godmorgon! Har precis vatt o lämnat lillbiff hos dagmamman, och vi lyckades ju såklart bli lite sena! Ja lyckas ganska ofta bli sen, man skulle kunna säga att ja e en tidsoptimist! Enda gången ja aldrig e sen, utan oftast för tidig e när han ska hämtas! Ja vet inte om de beror på att ja längtar efter honom så mycket när han inte e med mig! Han har ju trots allt vatt min wingman i 21 månader, o så 40 veckor till om man räknar tiden han han övade straffar på mina lungor! Idag står läsning på schemat. Har en bok ja vill ha läst klart till seminariet på torsdag! Ja tycker de e skönt att vara förberedd o veta va det pratas om... Men en lunch me Linda Papadopolus ska de nog hinnas me! Om hon inte får förhinder lr nått.... Pablo e fortfarande sjuk! Stackarn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0