trött, trött och påväg att bli sjuk!

Sicken kväll hörrni! inte nog me att ja hade kul, ja va dessutom skitsnygg!
jag har massa bilder men ja har inte lagt över dom på datorn än. ska försöka hinna me de ikväll!
 
idag är ja dock riktigt riktigt trött. känner att energin är på noll o ja kan svära på att ja börjar bli sjuk! så har det iofs känts hela veckan men inget har brutit ut! och ska ja va ärlig har jag inte tid o va sjuk. de e grupparbete imorrn o så ska de in på tisdag. det ska pluggas inför tentan och förhoppningsvis hinner ja packa lite inför flytten!  javill ju va ute i god tid me de där, så vi slipper stå med allt sista veckan, som man alltid gör!
tänkte lejja bort flyttstädet,,, för de e de som e de värsta me o flytta tycker jag! sist va ja dessutom stor som ett hus, eller aa, ja hade mage stor som ett hus. nån som e sugen på lite extra pengar?

imorrn ska hugo till sin extra dagmamma! ja e inte alls pigg på att han ska va  där, det känns inte som om han trivs där riktigt. de e ju tur att de e P som lämnar för ja vet att hugo kommer storgråta o mitt hjärta klarar inte det! ska försöka hämta honom så fort jag bara kan.
han ska egentligen vara där på tisdag med men då hoppas ja att vi e klara me arbetena så han kan va hemma med mig. de kanske blir en sväng till öppna lr nått, lr bara umgås, han och jag!
mamma-son tiden är underbar!

nä, nu e ja toktrött o ska försöka slumra lite medans hugo e nere o dammsuger hos doris.


bjuder på en något gammal, men alldeles fantastisk bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0