Gott Nytt År

Gott Nytt År!

Idag har det varit fullt upp med två 3-åringar som härjat runt här hemma! Jösses, säger jag bara,, kul men ganska kämpigt. Jag blir tokig när de ligger leksaker överallt och försöker visa Hugo att man plockar undann det man inte leker med. Inget komplicerat alls men TVÅ st som leker med olika saker hela tiden är för mycket för mig. Jag har väl gett upp kan man säga.. I vilket fall som helst är det hur kul som helst och Hugo leker som aldrig förr. Han har verkligen saknat sin kompis!

Det kommer inte bli nått mer inlägg ikväll, känner att ja har liiiite annat att göra men ja ska försöka bli lite bättre på att uppdatera imorgon!

Vad ska ni äta ikväll förresten? här blir det löjromstoast till förrätt, oxfilé provencale till varmrätt och vitchokladpannacotta med bär till varmrätt..helt galet va lätt de e o göra pannacotta alltså,, tyvärr har vi ju problem me vår cp-kyl så den e inte tillräckligt kall, o frysen är knökad till brädden så de börjar bli brått o kyla ner dem.. skit att man inte har balkong!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gott Nytt År pärlan!!

2011-12-31 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0