Hört i smyg!

Jag har en ganska dålig humor! Eller dålig o dålig, men ja brukar skratta åt saker inga andra skrattar åt på bio tillexempel. Ja drar skämt som inte många fattar och sånt där! Jag är övertygad om att det är direkt nedärvt från både mamma och pappa. Och vad som är alldeles fantastiskt är att jag har hittat någon som är precis som mig! Nämnligen Pablo!! Visst e de underbart?! Hemligheten till ett bra förhållande är att man kan skratta tillsammans...

Jag tänkte dela med mig av en konversation mellan två blivande förskollärare som jag råkade höra för ett tag sen:
A: om de brinner så ringer man ju brandkåren och om man har slagit sig ringer man ju sjukhuset! Men vart ringer man om man svalt nått giftigt tillexempel?
B: öh, ja vet inte. För om man är vanligt sjuk så ringer man väl 112?

Japp, gott folk! Det här är en konversation mellan två vuxna blivande förskollärare,, på äkta allvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0