MiniMe

Idag var vi iväg hela familjen och lyssnade på bebisens hjärtljud. Jag fick mina misstankar om att bebisen ligger väldigt högt upp bekräftade! Den ligger så högt upp att den faktiskt inte kan ligga högre upp.. Det känns på mina lungor och revben kan jag säga!!! Hjärtljuden var lite (ganska mycket) svåra att hitta och den vred sig bort hela tiden! En lite omständig och envis bebis redan nu alltså ;) slagen låg iallafall på 150-155,, vad säger allt detta nu då? Omständig, envis, ska ligga där de gör som mest ont och hög puls!! Jajemen, de e en kopia av mig!!! Kan de va så att det är en liten flicka som kommer anlända till oss??


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är ju det jag har sagt från början! Heja LillStina!! :)

2011-12-29 @ 19:48:33
Postat av: Emmelie

Har ni tagit reda på det?;) va mysigt iaf:)

2011-12-29 @ 21:46:18
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0