Sorry sorry sorry

Jag ber om ursäkt för min tystnad här i bloggen men det har varit massor runt om kring och bloggen fick lida! tro de eller ej men ja skriver väldigt lite om mitt privatliv och min familj även om det är det som bloggen i princip handlar om! Och just denna period har det hänt mycket som jag lixom inte riktigt vill skriva om, hoppas ni förstår <3.. Här hemma har vi iallafall bakat en massa, myst och faktiskt haft ganska mycket tid för varandra. Härligt med såna perioder. Och de behövs faktiskt! Min vfu är slut nu och nu gäller det att fokusera på skolan igen. Alla arbeten som ska in, tentan som kom tillbaka i förrgår (som jag mer eller mindre klarade, nån liten kompletteringen på materiens egenskaper utifrån dess uppbyggnad bara men ingen omtenta)och nästa vecka är det 2 dagar i Karlstad. Ikväll blir de första julbordskvällen (inte att gästa utan att jobba) för i år och det ska bli spännande! har inte vatt där o jobbat sedan i somras! aja, mycket svammel känner jag nu. Blir fler inlägg hädanefter, PROMISE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0