Back on track!!

Ok, hörrni! nu har ja ju haft ett par månaders paus från bloggen,, skönt faktiskt. de e lite trist när ja inte kan blogga från mobilen på annat sätt än sms o mms men ja antar att ja får acceptera det o köra ändå! håller på o ändrar lite i designen eftersom tjejen som fixade den gamla lagt ner sin sida o därmed "lagt ner" min design oxå..

hoppas ni står ut ett tag tills ja fixat nån som kan greja lite åt mig.. för ja e helt handikappad när det gäller sånt här!! jaaa, ja ska köra en redig uppdatering o även få in nått videoinlägg senare idag.
så länge bjuder ja på lite bilder på min älskade älskade älskade son!!! som nu har hunnit bli 2, by the way..



jaaa, bildkvalitén är ju sådäääär, ja har tagit bilderna me min baby Iphone förstår ni..


smell you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0