Grann ska jag bli,, väääänta bara

Vad tråkigt det är när man bloggat 4 inlägg från mobilen som inte kan ses? det är ju inte alltid man har tid vid datorn lixom,, eller aa, vissa kanske har det, men not me!

Idag tänkte jag sola o sen ta en liten springrunda,, o då tänkte jag passa på att hämta min fantastiska son på vägen! Jag längtar ihjäl mig varje minut han inte är med mig, men det är onekligen skönt att få lite tid att andas ut mellan allt lekande! En vän till mig sa en grej som jag blev lite fundersam över. Hon menade på att när hennes dotter är hemma med sin pappa så leker hon jätte bra själv men när hon är hemma med henne så va det helt otänkbart och hon ville bli aktiverad hela tiden. O vet ni? Så är det här med!! Hugo kräver för tillfället full uppmärksamhet och det är svårt att få gjort någonting annat än o leka! visserligen är han grym på att hjälpa till med grejer, typ diska, bädda sängar, tvätta, dammsuga o sånt där roligt. Men att plugga tillexempel är han inte lika glad i!! Och det krävs ju några timmars pluggande om dagen om man säger så..

Ikväll är P ledig från träningen och det blir torsk, skirat smör, pressad potatis o lite annat gott till middag!! O så skiner solen!! jag älskar den här dagen..



visst känns allting lite lättare på våren? inte min kropp dpck,, men denna sommarn ska jag fasiken va grann!! jag ska träna o sola o inte äta massa ostbågar!! vänta bara... o P, skratta inte!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ebba är likadan, hon leker inte självständigt alls med mig :( Våren, gud va jag längtar! Vill bara denna vinter ska vara över!

2011-02-09 @ 18:11:07
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0