Musik, sång, dans o massage...

hallå, eller go´kväll kanske ja ska säga?

idag har vi haft den konstigaste föreläsningen ever,, hahaha, den va verkligen.. aa... konstig! Musik o dans o sång och massage har vi grejat med,, o allt genom telebild! hahaha, kul me nått annorlunda!

hela denna vecka har ja somnat när jag jagt hugo, men IKVÄLL, ikväll e ja minsann vaken! tur de, eftersom ja glömt o blogga idag.. höhö, lite virrig, as usual! förresten, hur stavas usual? usuall kanske? äsch, skit samma, ni vet va ja menar!!

förresten så har ja ju glömt att berätta för er att min fantastiska sambo har bytt klubb! han e numer en IFK Uddevalla spelare. Grattis till dig mitt hjärta, men framförallt grattis till IFK!!

nä, nu örkar ja inte mer..

ses imorrn. bloggen!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja visst är bilden härlig? Hittade den bland mina vårbilder =)

Tror de stavas usual :P

2011-02-11 @ 06:35:59
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0