Nya appen kommer i MARS!!

Sorry hörrni! ja trodde blogglusten hade kommit tillbaka men det verkar som om de va falskt alarm.. de e lite mycket med skolan nu oxå, pluss att jag har hugo hemma från dagmamman 2 dagar i veckan!
resultatet blir mindre tid för bloggen! men jag kan ju meddela er om att det är MYCKET roligare att blogga om man får lite kommentarer emmellanåt! jag vet ju att ni läser, även om statistiken minskat ganska mycket under de månader jag inte bloggat.. det hade varit roligt att veta vilka ni e, och vad ni tycker att ja ska skriva mer respektive mindre om!

ja, ikväll då.. lördag! schlager.. ja vet inte om det är värt att titta på skiten! förra veckan var katastrof dåligt o ja blir bara irriterad! de enda som e bar att Marie o.. va heter han nu igen.. aa, han som hade bingo lotto förut! Richard nått va?
 funderar iallafall på attgöra nått riktigt gott att äta till min kära och sura sambo! några förslag? funderar på lax kanske.. men han älskar ju å andra sidan kött.. aja, får se va de blir i affären sen!!

TACK blogg.se förresten för den kommande appen!! FINALLY!!!!



Snart blir de lättare att blogga från min baby Iphone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0