Halvfullt, tack!

halloj halloj!

Nu e de helg hörrni! hade ni fredagsmys igår? de hade vi, 2 kompisar va här o vi käka lite räkor o drack lite vin.. jätte gott! tyvärr somna ja i soffan o när hugo vakna till så gick ja in o somna hos honom istället.. som vanligt me andra ord!

Har precis vatt ute o lekt med hugo o shiiit va kallt de va! ja höll på o frysa fötterna av mig! Älskade P hade precis kokat te när vi kom in så nu e ja varm o go igen!!!

jag har tänkt på en grej, jag läser lite olika bloggar och undrar alltid hur mycket av det man läser stämmer i verkligheten?
man får ju alltid en bild av hur deras liv är o egentligen kan ju den bilden vara helt fel!
dels kan ju det som skrivs vara förskönat, dels förvärrat och dessutom vara ren lögn!
jag kan ju ta mig själv som exempel, ja är ganska positiv som person (mamma o nilla, ni kan sluta skratta) o därför skriver ja inte en massa negativa inlägg som egentligen bara skulle göra mig ännu deppigare! ja tänker såhär, om jag är positiv utåt så kommer ja tillslut att känna mig positiv inåt! förstår ni hur ja tänker?

hur e ni? e glaset halvfullt eller e glaset halvtomt?





en gammal bild, men ja ser ungefär likadan ut så ja tycker den får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0