Älskade sambo..

Jätte kul att ni kommenterar lite mer nu! det uppskattas verkligen..
jag har förstått att mitt inlägg om "en unge i minuten" har misstolkats lite o ja tänkte klargöra att det INTE är en till liten bebis på g.. det får allt vänta tills skolan e klar! eller tills P slutat me fotbollen, så när skolan e klar me andra ord!

apropå P! vet ni va han gjorde idag? inte nog me att han kom hem o hade handlat massor (så gött o slippa släpa allt samtidigt som man ska ha reda på vår virvelvind till son),, han hade en PRESENT med sig.. till MIG!!! åh va lycklig jag blev! o ännu lyckligare blev ja när ja öppna presenten!! ska visa bild imorgonnär ja har de på mig..
ja kan tala om att han känner mig riktigt bra o vet va ja älskar..
Tack min fina kille!

ja ska jobba inatt så ja kanske skickar iväg ett lite mer vettigt inlägg då.. får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0