Återgå till mitt liv..

Så där ja, nu va det klart! lämnade in prick 12 och har ägnat senaste en och en halv timmen till att pusta ut.. vad trött man blir när man är så totalt koncentrerad på något så länge.. men hur gick det då, undrar ni nu va?
ja, ja vet faktiskt inte. frågorna va lätta överlag om än lite svårtolkade! ja visste på ett ungefär vad som skulle komma men var ändå alldeles för oförberedd! som vanligt me andra ord. denna gång fick ja ju inte blackout så om det blir rest (vilket ja räknar med) har ja bara mig själv att skylla! men de e inte hela världen, ja överlever nog det med...

jag de senaste dagarna:


tur jag inte har en stationär dator, då hade det kanske sett ut såhär just nu..

som en rockstjärna efter sin konsert lixom..


nu ska det bli skönt att få återgå till livet och få röja upp i mitt förfallande hem.. idag är det ommöblering och städning på schemat!
men FÖRST: hämta min lillbiff!!!!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 20:23:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0