Choklad-mask.. fina grejer!



tänkte ja skulle unna mig lite "ta hand om mig själv"-tid ikväll, hugo sover o P tränar så ja e alldeles ensam me en choklad-mask o en kopp te! choklad masken är asgo o ha på sig men den luktar så illa, lr aa, den luktar choklad men typ doft-ljus choklad om ni förstår va ja menar? ja fixar inte sånna sorters  lukter. ja mår jätte illa! typ sånna här doftgranar som raggare (läs:sebban) har i sina bilar, vissa klarar ja, typ citron o så, men luktar de vanilj så e de kört. ja kan inte ens sitta i bilen förrens ja typ kräks.. 
iallafall, visst e ja fin på bilden? den här masken har ja egentligen köpt till P, o de ska bli kul o se hur den ser ut på honom,, hahahah! ja hade en jordgubb/genomskinlig förut som knappt syntes på mig o de hade nog sett kul ut om vi suttit här tillsammans me varsin ansiktsmask som är en kopia av oss själva!
nu måste ja nog tillägga av P INTE brukar sitta med ansiktsmask,, men ibland händer det. jag tycker det är manligt faktiskt! 

livet e bra idag och jag känner mig lycklig!

 


Kommentarer
Postat av: Emmelie

haha jag som är helt frälst i mina vaniljljus, då skulle du inte vilja komma hit. Men dorftgranar är de äckligaste jag vet!

Snygging!

2011-03-08 @ 06:33:27
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0