Dagens vill ha: Hästgård

Vet ni vad jag skulle vilja göra? jag skulle vilja börja RIDA igen.. shit va sugen ja e på det!
jag red ju massor förr, men på senare år *hrm, kanske de 15 senare* har ja liksom inte hunnit, eller haft möjlighet heller för den delen!
Min dröm hade varit att vinna en väldans massa pengar, köpa mig (o min familj) en lite hästgård. Bygga ett sjuhelsikes hus me pool o grejer, ett i amerikansk stil me balkong runt hela huset ni vet. Sen hade ja velat ha ett stall, me kanske 5-6 boxar, lite höner, några får, kaniner o så lite personal som sköter placet åt mig!
Om jag bodde såhär så skulle Hugo få en egen liten ponny att bli bästis med! jag tycker alla barn nångång borde få tillfälle nångång i livet att bli bästis me en ponny.. det är en alldeles speciell grej förstår ni! ni som inte har haft häst eller vatt mycket runt hästar ha nog svårt att förstå va jag menar..
I vilket fall som helst e de en fantastisk bra träning och dessutom får man frisk luft! det e faktiskt den enda träningsformen ja gillar,, överhuvudtaget!! så det så..


en sån här polle skulle ja vilja ha o lunka ut i skogen med,, o kanske köra lite också..


och en sån här skulle jag vilja ha för lite mer fartfyllda uteritter.. fatta va gött o få sätta fart me ett sånt här muskelpaket..


en sån här liten tjocksmock skulle Hugo få! den skulle troligtvis va lika tjurskallig som honom, så de skulle nog passa riktigt bra ihop!


Åh, vad jag vill vinna mycket pengar!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag hänger på! Vill också ha!



Däremot vill jag påminna dig om att du har inte provat alla träningsformer tillsammans med mej än.. Så ropa inte hej förrän... ;)

2011-03-21 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0