en minst sagt hektiskt dag..

idag har ja typ haft ubermycket att göra, så ja har inte hunnit skriva nått faktiskt! grejjar o grejjar, pluggar o pluggar. nu tänkte ja ta de lite lugnt resten av kvällen, min hjärna e på högvarv o behöver lite peace and quit (stavas de så? ja e sämst på o stava engelska ord)

ja behöver hitta ett par svarta shorts, gärna skin, som e höga i midjan. nån som vet vart det kan finnas sånna? eller så behöver ja ett par leggings, som ser ut som skin typ, svarta. ja vet att rut mfl har billiga men ja hinner inte få hem dom :(
ja börjar få liiiite panik..
ja måste ha nått snyggt till mina nya fabulousa skor förstår ni!

nu ska ja smörja in mig me lite brun utan sol o så slappa resten av kvällen! det förtjänar jag!



hoppas inte ja kommer se ut så här imorrn... hahahah!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Klarade du dig från att se ut så? ;)

2011-03-11 @ 07:19:23
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha, ja engelska är inte din starka sida hjärtat! :)

2011-03-11 @ 15:33:07
URL: http://blogg.mama.nu/liveforsomething/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0