God morgon bloggläsare!! Ja måste berätta,...

God morgon bloggläsare!! Ja måste berätta, ja ligger i sängen och plötsligt från ingenstans så får jag en oerhörd chappis-längtan... Ja kunde höra knallpulver, barnskratt, fagelkvitter, tåget som hoade, krutlukten,, ja allt! D kändes som ja låg i övre baracken år 1997 ( som va en galen sommar by the way), kl 9 på morgonen!!! Vilken känsla, så verkligt!! På et sätt känns det skönt o veta att jag aldrig kommer leva det livet mer, men på ett sätt känns det sorgligt.. Väldigt sorgligt!! Ja ville bara dela med mig av denna känsla :) godmorgon på er!!


Kommentarer
Postat av: Daniel "Doktorn" Snällman

Sommaren 97 var grym! En av de bästa jag hade på chappis!



Saknar showandet och livet där nere varje vår, men inser att livet har massor med annat fint att erbjuda. Hade nog inte orkat härja runt en fel simmar där nere tror jag.. Hihi

2011-03-12 @ 09:21:48
URL: http://doktorn.devote.se
Postat av: Cristin

eller hur.... vilka minnen o vilken saknad man får ibland.Det var tider det....

2011-03-19 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0