Hemma, at last..

Nu e ja hemma, eller aa, ja kom hem igår kväll! det har varit några minst sagt hektiska dagar,, men det e det ju iofs alltid när vi e i Karlstad! Ja va helt slut när ja kom hem igår.. somnade me Lillbiff kl 19 men eftersom han har drömt o vaknat 2 ggr i timmen hela natten känner ja mig inte direkt utvilad!
en sak som va underbar igår va att middagen stod på bordet när ja kom hem, lax, pressad potatis o en dundergod sås! ja åt o åt o åt.. han e bäst, min sambo!!

iallafall, ja tänkte att hugo skulle få vara hemma me mig idag men eftersom ja ligger typ 4 A-sidor efter i mitt examensarbete så fick hugo gå till annika iallafall! det gjorde honom nog inget, han sprang in o sa inte ens hejdå.. de e så kul att han trivs!
nu e ja i princip klar me mitt arbete, ja har inte alla böcker så de e svårt me sidhänvisningar men ja väntar på att mina fina studieflickor ska höra av sig me de, så ja e ja klar sen!!
P e hemma o e sjuk idag,, o tro mig, han e verkligen sjuk! han sover fortfarande o va inte på träningen igår,, så ni förstår ju...




nä, nu ska ja ta o käka lite frukost. han pluggat sen 8 o nu behöver min hjärna mat!!

idag e de fredag..(eller? blev plötsligt osäker) iallafall, va ska ni hitta på??


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag pluggar, pluggar o så pluggar jag lite till!!

Ingen direkt surprise va... =P

2011-03-04 @ 14:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0