Koppla in vår diskmaskin snart? de vore nått..

Idag har ja passat på att slappa! har kollat på tv.n, grejat lite me datorn, legat på soffan o latat mig!
väldigt skönt o välbehövligt! men ja har oxå gjort lite nytta, så som anmält mig till höstens kurser,tvättat och läst några sidor till tentan!

just nu sitter ja o samlar kraft (eller lust, ja vet inte) för att ta hand om disken.. usch va de e TRÅKIGT att diska! jag tycker verkligen att det är det värsta av allt här hemma! de och damma,, fy va tråkigt. jag hatar när det e disk i köket och jag tappar motivationen helt! att en diskmaskin står på golvet o väntar på att bli installerad gör inte saken bättre heller... den har ju bara stått där i 2  månader lr nått sånt.. det enda vi behöver göra är att ta ett hål i diskbänken men eftersom vi inte e hantverkare eller har sådana verktyg så får vi de lixom inte gjort!

ja börjar inte jobba förrens kl 18 ikväll så ja får en massa timmar tillsammans me min lilla prins,, iallafall fler än om ja börjar 15.30!

nä, nu får ja väl ta mig i kragen o börja me disken!
förresten, har ni kollat ert skattebesked? jag fick en glad överraskning kan ja säga,, ja kan ta några veckor ledigt med min familj i sommar! gött...



gå in o kolla vad ni får tillbaka! eller va ni kanske får betala?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0