Låt-tips en fräääda som denna!!

underbart mina vänner me en massa kommentarer!! jätte kul... men Linnea då, vadå inte min starka sida? nu förstår ja inte riktigt?

ja har inte orkat göra hälften av allt ja skulle göra, men de blirnog bra ändå! jag har fått det viktigaste gjort o imorgon kommer ni få veta varför ja har haft så extra mycket  att göra... de kommer komma massa bilder under dagen så missa inte de!!


jag vill oxå tipsa er om en sjukt bra låt, en grym kille som liggerbakom den!
Lyssan HÄR och njut!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hehe :) Nej det är inte lätt att förstå mig jämt ;) Pöss!

2011-03-13 @ 19:43:23
URL: http://blogg.mama.nu/liveforsomething/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0