På banan igen!!!

lite piggare idag! inte mycket, men tillräckligt för att överleva dagen.. o de räcker för mig. jag startade morgonen me att sätta ihop vår gruppuppgift som skulle in idag. jag o ena tjejen i min grupp satt o hade telefonkonferens för att få ihop det! ibland blir ja fascinerad (läs: svinirriterad) över hur en del tänker! meeeen, det e inget ja ska ta här i bloggen! inte just nu iallafall..
sen fick ja låna en bok av en annan tjej i min grupp (taaack, annapanna) så nu e min kulturella identitet inne oxå. Nu väntar ja bara på att 3 arbeten ska bli granskade så ja kan andas ut lite.
det har ju minst sagt varit lite kaotiska veckorr me mycket planering, o mycket pusslande. jag har ju inte skrivit om i Lördags, men det så ut bland annat såhär:



Min älskade Busan, den blonda fina tjejen i mitten, har ju gift sig så jag o Hanna, den fina tjejen i rosa adidas, hade plaberat en försenad möhippa, dvs en FRUhippa! det va ju inget ja kunde skriva om i bloggen men nu vet ni iallafall va ja har pysslat me de senaste veckorna! det ärsvårt att få ihop de när det är så många inblandade, men ja tror faktiskt att det blev bra tillslut! eller JAG tycker att det blev bra. hoppas vår lilla fru Osbeck tycker det med!! det kommer fler bilder så fort ja fått dem!kanske till och me kommer ett smakprov på vår nya hit, en reviderad version av Barbie Girl!!


Kommentarer
Postat av: Mrs Bernhardsson

sv: Tack för kommentaren. Vi vill helst inte köra tvärtom språket då det kan bli tokigt i framtiden. När man väl menar att de verklgien inte får så kanske det blir så att det gör det ändå. Men har testat och jag vet att de funkat ibland :). Alla gör på sitt sätt och inget sätt är fel. Vi försöker också busa bort allt men det går inte alltid så bra.

2011-03-14 @ 20:50:13
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0